sobota, 22 listopada 2014

~ Coś od Autorki.

Wiem, jestem zła i już mnie nie lubicie bo nie wstawiam rozdziałów, ale to nie moja wina. Po pierwsze nie mam weny, a po drugie nie mam nawet czasu, żeby się o nią postarać. Przed egzaminami zawalili nas okropnie nauką, a ja i tak nie mam najlepszych ocen, dlatego muszę się podnieść, póki mam jeszcze czas. Koniec semestru tuż tuż, a Chester i paczka za mnie egzaminu nie napiszą. No wiecie, olałabym to zupełnie, gdyby nie to, że moja przyszłość zależy od szkoły do której się dostanę, a moje plany zrealizują się tylko wtedy, kiedy się o to postaram. Samo się nie zrobi, a moja mama nie jest wróżką, żeby mi wyczarować wymarzoną szkołę. Także wiecie. Trzeba się spiąć, a Wy musicie jeszcze trochę poczekać. Nie bójcie się, nie zawieszę rockstar'a, a już na pewno go nie oleję, bo mam plany na nową produkcję, a ja należę do tych osób, które zanim zaczną coś nowego, kończą stare. W moim opowiadaniu jest kilka niewyjaśnionych spraw. Np. Talinda, którą Chaz i Natt widzieli pod aresztem. Nie bójcie się, wyjaśni się wkrótce :* 
Nie mówię GOODBYE. 
Mówię : SEE YOU SOON <3

14 komentarzy:

  1. Ucz się, ucz.
    Przy okazji nowy na Numb.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z linkinem do nowego Bloga :D

    http://castle-of-glas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mówisz, i że pamiętasz o blogu. Wiem co to znaczy być zawaloną nauką. Nie przejmuj się, wstaw, kiedy będziesz miała czas/chęć. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tesknie za tm opowiadaniem. :C

    Nowy na COG.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś zaczęłam czytać Twojego bloga, bo wcześniej nie miałam czasu. No i muszę powiedzieć, że jest bosko. Na samym początku było trochę błędów itd, ale teraz jest już coraz lepiej. Strasznie mnie wciągnęło!
    Mam nadzieję, że znajdziesz czas na pisanie następnych rozdziałów i nie martw się, ja też nie mam czasu na pisanie, dlatego takie chujowe rozdziały XDD
    #pierdolsięszkoło.
    http://mark-the-graves.blogspot.com/2014/11/nie-wiem-co-by-teraz-byo-gdybysmy-sie.html
    u mnie pojawił się nowy rozdział i informacje o zmianie domeny strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział :)http://mark-the-graves.blogspot.com/2014/12/bardzo-cie-kocham-i-chce-aby-ten.html

      Usuń
  6. http://krew-radosc-alkohol.blogspot.com/

    nowy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Award na blogu Keys of the Kingdom.
    Pozdrawiam

    KiaraLP

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też zostałaś nominowana. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://mark-the-graves.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award_4.html
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno zajrzałam i zaczęłam sobie czytać.
    Po pierwszych rozdziałach czułam się, hmm - zdezorientowana? - tak, chyba tak. Troszkę się denerwowałam, bo niektóre sceny były przesiąknięte sztucznością, ale później było już coraz lepiej i lepiej.
    W sumie przeczytanie wszystkiego zajęło mi trzy dni:D.
    Zauważyłam, że zwracasz uwagę na myśli i jakieś ważne sentencje tudzież porady, które umiejętnie wplatasz w całość. To bardzo oryginalny pomysł. Niektóre nawet sobie zapisałam, aby nie zapomnieć^^. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe?
    Zaintrygowana jestem dalszym losem bohaterów. Mam nadzieję, że niedługo do nas zawitasz.
    Powodzenia na egzaminach ;).
    Pozdrawiam,
    Lilith.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://just-to-lose-control.blogspot.com/ nowy blog, zapraszam!
    I nowy adres bloga Powerless (znowu)
    http://we-are-powerless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :*
    Dzisiaj przychodzę z dwoma wiadomościami :D
    Pierwsza i ta ważniejsza to: zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej informacji u mnie na blogu.
    I druga: zapraszam cię serdecznie na ostatni rozdział mojego opowiadania ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń